Tämäkin osa uunista ulos.Kohta alkavat koulut ja kesälomakin loppuu.Mutta sitä ennen teen vielä ainakin yhden osan tämän jälkeen.Olen perjantaista lähtien keskiviikkoon asti mökillä joten siinä välillä uutta osaa ei tule.Se ei kuitenkaan ole vielä varmaa.Tässä osassa olemme siis vielä mäntsenien talolla ja vasta ensiosassa on yliopisto-osa.Tämä osa on todella lyhyt syynä se että halusi Natalien äkkiä yliopistoon.Kertojana tässä osassa on Nick.

1772066.jpg

Lähtiessään kouluun Natalie oli kuulemma tajunnut ensimmäisenä että minä olin lähtenyt.Pikkusysteri oli kuulemma järjestänyt kivan pikkuraivokohtauksen.

1772075.jpg

No vaikka Natalie olikin vihainen minulle hän oli joutunut silti mennä kouluun ,vaikka olikin yrittänyt lintsata.Äitini ei ollut yllättynyt yliopistoon lähtemisestäni,hän sanoi että olin tarpeeksi vanha päättämään.Mutta se joka sattui äitini sydämmeen oli se että vain jompi kumpi palaisi kotiin yliopistosta.

1772094.jpg

Postinkantajakin kävi tuttuun tapaan tuomassa laskuja.Eikö se voisi joskus unohtaa tuoda ne laskut?

1772077.jpg

Heillä meni nopeasti aika sinä viikkona.Selvisi että Nat oli samallainen kuin minä koulussa.Hän oli tuonut äitini mukaan parina ekana päivänä seiskapuolen hahhaa.Äitille sateli ylennyksiä ja Isä oli saanut vain yhden ylennyksen.

1772106.jpg

Nat oli silti tunnollisempi läksyissä kuin minä.Hän teki ne heti päästyään koulusta.

1772087.jpg

Pikkusysterini leikki siltikin vielä nallellansa.Hyvinä päivinä hän hali sitä.

1772098.jpg

Mutta huonoina päivinä hän kuulemma huusi ja heitteli nalleansa seinään.Auts...

1772103.jpg

Isä pelaili shakkia useimmiten.Taisi hänellä olla tylsää ilman minua?

1772090.jpg

1772124.jpg

Äiti taas jatkoi kevätsiivousta huh onneksi en ollut silloin paikalla.Nat autteli myös äitiä siivouksessa,itse en olisi kyllä ollut noin vapaaehtoinen.

1772128.jpg

Nat ja isä lukivat usein kirjoja.Nat huusi suorastaan puhelimeen että aikoisi saada enemmän stipendejä kuin minä,hah yrittäköön vain!

1772072.jpg

Isä oli aina viimmeinen joka meni nukkumaan.Hän opiskeli ahkerasti ylennyksiä varten.

1772082.jpg

1772097.jpg

Eräänä päivänä äiti sitten sytytti tulipalon.Hän kertoi että oli todella hädissään ja sen kyllä uskon.

1772085.jpg

Onneksi palonainen sammutti tulipalon.Jostain syystä äitini on aina tulipalojen takana:)

1772134.jpg

Samana päivänä Nat oli tuonut kympin koulusta.

1772123.jpg

Parina päivänä oli myös palkattu pelätty lastenhoitaja.

1772120.jpg

Lastenhoitaja oli kuitenkin kunnolla,tämä oli jopa valmistanut pikkusysterille aamupalan.

1772116.jpg

Nat oli myös tavannut jonkin paljettikatin.Hän kehui minulle adobtoimalla sen itselleen.Hän kun oli niin eläinrakas.

1772111.jpg

Pian koitti myös Natalien synttärit.Toivoin että hänestä olisi tullut vain nätti jotta minun ei tarvitsisi huitoa luudalla hänen perästään poikia ja olisihan minulla paremmat perijämahdollisuudet sitten.

1772113.jpg

Toiveeni ei valitettavasti toteutunut.Nataliesta kasvoi todella kaunis.Hän oli heti kuulemma laittamassa meikkiä naamaansa.Sanompahan vaan että diivan vikaa.;)Hän saikin romantiikkatavoitteen,voi ei...

1772107.jpg

Nat oli kuulemma heti soittanut yliopistolle ja tilannut taksin tänne.Hän oli kuulemma saanut stipendit hyvistä kouluarvosanoista,ruuanlaitosta ja siivouksesta.Ja nyt kertojana jatkaa Pyhäbirma!

Eli kiitos Nick ja Nyt seuraa PERIJÄ-ÄÄNESTYS...

1772060.jpg

Nick Mäntsen,tietotavoitteinen,haluaa joskus vielä olla sairaalan johtaja.

Horoskooppi:Oinas

sottapytty/siisti:6

ujo/menevä:9

laiska/toimelias:6

vakava/leikkisä:4

marisija/kiltti:4

1772064.jpg

Natalie Mäntsen,romantiikkatavoitteinen,haluaa tulla julkkiskokiksi.

Horoskooppi:Neitsyt

sottapytty/siisti:10

ujo/menevä:3

laiska/toimelias:9

vakava/leikkisä:9

marisija/kiltti:1

No niin hyvät ihmiset se on teidän päätettävissä.Toivoisin että mahdollisimman moni äänestäisi omaa suosikkiaan näistä kahdesta.Minulla on oma suosikkini mutta sitä en teille paljasta :D No niin kommentoikaa myös itse osaa,sekä kerrontaa ja äänestäkää tietysti.Kun äänestätte kertokaa myös miksi äänestätte sitä.Huomioikaa piirteet,tavoitteet,elämäntavoitteet ja luonne.Kommenttia kehiin....

Nataliesta julkistettiin perijä...